Sista natten i sängen

När jag reser brukar sängen vara en av de saker jag saknar mest. Man känner sig liksom hemma i sin egen säng. Hur som helst kommer jag nu lämna MIN säng för ett tag framöver. Jag kommer få hållas med chilenska madrasser..

När jag reser är det inte bara sängen jag brukar sakna, när jag är borta länge saknar jag en del mat, svensk mjölk och mina vänner och familj. Den jag brukar sakna mest är så klart MAMMA!! Min egna lilla mamma som alltid finns där. När jag var i 10 års åldern åkte jag en vecka till Småland med min bästis och hennes mamma som jag kände väl, och jag är fortfarande är bästis med Annika, men ojojoj vad jag längtade efter mamma. När jag var pytteliten och inte kunde säga så mycket brukade min pappa ropa på mig för att han ville att vi skulle göra något då svarade jag "måste gå till mamma". Och ja, så är det nog fortfarande, måste gå till mamma! Som tur är kommer hon till mig då och då. Nu var hon är ikväll, med pappa, och vi åt en supergod middag i Tyresö C och sen kommer mamma, och pappa och hämtar oss imorron så att vi och våra 8 väskor kommer till Arlanda.

Tur jag (vi) har MAMMA och PAPPA förstås :-) Jag (vi) älskar er <3

Kommentarer
Postat av: birgitta

Sitter här på andra sidan jordklotet och tårarna rinner ner för mina kinder efter att jag har läst din blogg. Om du visste vad jag saknar dig min älskade dotter - vi som alltid har stått varann så nära - du är inte bara min dotter utan har alltid varit min bästa vän som jag har kunnat prata med om allt. Tur att jag har det fina kortet på dig som jag tittar på varje dag och på sängbordet står kortet på dig och mig när du tog studentet. Det finns bara en av dig och jag älskar dig och saknar dig av hela mitt hjärta/Puss och kram din mamma.

2011-09-01 @ 10:46:52
Postat av: Moma

Men HALLÅ, hur kunde du glömma att meddela mig att ni blivit med blogg?? Men jag nosade allt upp er! Hoppas allt är bra med er och att ni har installerat er i Chile!

Kraam

2011-09-01 @ 20:20:37
URL: http://momaskitchen.se
Postat av: Bästa grannen

Åhh! Jag bli så rörd, slänger en tanke till min egen mamma... sitter just nu och kollar kort från festen... =) härliga bilder och snart har det gått två veckor sen ni åkte.... =) kram

2011-09-01 @ 21:06:28
Postat av: Marianne

Meh! Hur går det? När kommer det ngn rapport??

Hoppas allt är bra och att ni har det gott!!

Kramar

2011-09-02 @ 19:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0