hejsan svejsan:D

hejhej:)
ofelia hära:D
tänkte göra ett inlägg det var ett tag sen jag gjorde det
på den här bloggen:)
jag har ju en egen blogg som jag bloggar på mycket mera;D
jag tänkte lägga ut en bild på mej i uniform
om det är okej;D
jag tänkte lägga ut en bild på antonio också men den
bilden är på andra datan och orkar inte byta
data xDD
men nu är det bara 16 dagar kvar tills jag ska
åka och se justin bieber:D
jag har redan sagt tack till mormor men jag gör det igen
för den här biljetten betyder världen för mej!!:D
imorgon har leo en fotbolls match men jag vet inte om
vi ska gå och kolla på den men jag kanske kommer säga vad det
blev i matchen imorgon:)
jag slutar tidigt imorgon slutar kl halv 2 :)
vi har ju börjat att ha skoluniform och jag har nya skor och jag har fått
skavsor och en bubbla och den spräckte igår och det
gör jätte ont och snart ska jag spela en olympisc skol cup:/
men hoppas att det inte gör lika ont då:I
har inte så mycket att säga igentligen så ska nog gå nu hejdå;*<3
juste här är bilden :D

Kommentarer
Postat av: Moma/Veronica

Hej Alla!

Vad roligt att höra lite om hur ni har det med livet i Chile! Hoppas det går bra för barnen med språk och kompisar!



Kram (tårt-)Veronica

2011-10-04 @ 17:33:29
URL: http://momaskitchen.se
Postat av: Mamma o Pappa/Mormor o Moppa

Hej goa Fialotta - Tack för att du finns - önskar dig världens bästa kväll med din stora idol - Älskar dig/Puss o ram din Mormor

2011-10-04 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0